Dag 6, the wedding

Så nu är jag tillbaka i hotellrummet efter en härlig kväll! Kvällen var verkligen helt underbar. Älskar verkligen bröllop! Vill gifta mig!! Hihi:]
kvällen började med att vi (familjen och hennes familj) skulle stå vid ingången o välkomna alla. (säger man så?) sen skulle dom säga Ja, ja ni fattar. Har filmat allt så det kanske kommer upp ett litet klipp.
Sen gick vi till våra platser o sen åt vi. Festen var samtidigt som middan, vi höll på till typ halv 1, sen gick vi till pubben. Där var jag tills typ 2 o nu är klockan snart 3. 
Ska upp 05.30 så kanske borde sova nu.. Inte så mycket sömn inatt inte!
Blir väckt av hotellet så behöver inte oroa mig om att jag inte är vaken i tid. Hehe
Nu är det bara 2 av 5 syskon kvar som ska gifta sig. Får se om jag eller Nils blir sist! Haha
Hoppas ni har haft det bra idag, jag har iaf haft det toppen! Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0