sommarlov!

har ju inte uppdaterat så mycket så tänkte skriva ett långt inlägg om sommaren.
Har ju som sagt jobbat dom första 2 veckorna, det var kul men jobbigt.
Den här veckan har jag mest varit med Andre, ska ju fara till Turkiet på Lördag så jag vill spendera mycket tid med älsklingen. Har också varit med gustav philip pontus rebecca & elina. 
 
Eftersom jag är i Turkiet nästa vecka & blogg appen funkar inte, så kommer jag inte uppdatera nånting. Vill njuta av semestern. Efter en vecka i Turkiet så ska vi vara i Stockholm en helg. När jag kommer tillbaka från stockholm så har jag inte planerat nånting för en vecka sen efter det så kommer min bästis från Holland. 
Medans jag är i Turkiet så missar jag min & älsklingens 5 månaders dag & hans födelsedag.. 
Men mn brorsa ska gifta sig så det blir ju kul! Kul också att bröllopet är den 12e och Andres födelsedag är också den 12e. 
Kanske skriver nånting innan jag åker till turkiet får se! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0