Turkiet

Nu har vi äntligen lyckas ansluta till internet! Då kan jag göra er glad o uppdatera bloggen haha!  Jag har skrivit inlägg på "anteckningar" på min ipad, under tiden vi inte hade internet. Så alla dom inlägg kommer upp samtidigt som den här.  Jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt den här veckan!  Eftersom blogg appen inte funkar och för att jag bloggar på min ipad så kommer jag inte lägga upp några bilder. Jag gör ett inlägg med massa bilder senare, när jag kommer hem. Som är på Måndag.  Planering: Fredag - köra bil ner till stockholm. Lördag - ta flyget klockan 12.30 till Turkiet. Kl 5 är vi framme. Söndag - shoppa/utforska i Istanbul.  Måndag - shoppa/utforska i Istanbul. Tisdag - flyga till Ankara, träffa brorsan och många fler.  Onsdag - sola i Ankara. Torsdag - ringa Andre (han fyller 19) & brorsans bröllop. Fredag - ta flyget till stockholm. Lördag - springa runt i Stockholm. Söndag - springa runt i Stockholm. Kl 17.30 går flyget hem till Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0