Uppdatering

Det här inlägget skulle egentligen upp i fredags men det gick inte att ladda upp o sen glömde jag bort inlägget. O i stugan i Kittelfjäll så har jag inte så bra teckning så det går inte att blogga från stugan, men vi är på en restaurang just nu så jag tänkte uppdatera lite snabbt! Har inte tänkt så mycket på bloggen under veckan så därför har det inte varit så bra uppdatering! Men eftersom appen på telefonen funkar nu igen så lovar jag bättre uppdatering! Ska iaf till kittel fjäll över helgen så får se om det blir några inlägg:) Ska följa med andre & hans familj till kittel för släkt träff. Första gången jag träffar hans släkt så det blir spännande. Hoppas på sol oxå! Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0