--

Har inte varit så uppdaterat på bloggen men har inte orkat. Ska försöka ta tag i det!
Man blir så lat nu när det är sommar.

Kan skriva om allt jag har gjort sen förra veckan eftersom jag har varit borta från bloggen sen dess.

Måndag: då hade vi bara vanliga lektioner på skolan, men eftersom jag hade gjort bort allt i svenska engelska och matte så behövde jag inte va på dom lektionerna. Så jag hade frisör hela dagen ist. Vi fick välja lite själv hur våran dag skulle se ut.

Tisdag: egentligen hade vi brännboll med skolan men jag mådde jätte illa så jag & jossan skippade den o gick till lägenheten o tog det lugnt där ist.
Vid kl 11 träffade vi André och hans syster, sen vid 12 tog jossan bussen hen och andre tatuerade sig. Skit snyggt blev det!
Efter det åkte vi hem till andre och där spenderade jag kvällen och natten.

Onsdag: spenderade hela dagen med André.

Torsdag & Fredag: va på praktik, fredag bar sista dagen så det va lite tråkigt:(
Bokade även tid till att färga håret på fredag & jag bokade tid till gelenaglar som är om typ 2 veckor innan bröllopet i Turkiet.
På fredag kväll var jag med min brudar o tog det lugnt!

Lördag: jag & andre hade varit tsm i 4 månader så han kom till mig och såg på fotboll. Holland spelade mot Danmark, dom förlorade -.- sen spenderade han natten hos mig.

Söndag: va med andre hela dagen! Vi körde hem han vi typ 11:)

Måndag: idag har vi inte gjort så mycke, har äntligen sommarlov!:D
Vi började halv 10, då skulle rektorerna säga nått sen skulle vi samlas i hemklassrummet och sen fick vi sluta, skönt! Johanna våran frisörlärare ska sluta så vi sa även hej då till henne, kommer sakna henne:((

Imorgon är det studenten o den dagen ska jag spendera på stan, ska in till stan ganska tidigt. Ska vänta i lägenheten på Malin och Jimmy sen går vi till skolan där andre tar studenten.
Va på stan med mamma idag, köpte kläder och student present! Kan visa vad jag har köpt senare.

Nu har jag uppdaterat bloggen igen;) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0