Awesome helg!

Har haft en toppen helg!!
I fredags var jag med mina brudar tills senare på kvällen då Philip och Gustav oxå kom, vi hade en sjukt trevlig kväll! Men mycket skratt och musik.
Jag & Rebecca sov hos Elina, på lördag klippte jag Elina och Rebecca. Det blev as bra!
Vid kl 3 åkte jag och mamma in till stan för att hämta Nils, sen åkte vi vidare till Vännäs för min moster fyllde 40 år. Trevligt!
Vid kl 8 åkte vi tillbaka till stan där jag väntade på André, vid halv 10/10 åkte vi med hans mamma hem. Vi hade en mysig kväll med film och så, sen idag (söndag) kom jag hem vid halv 2 för andre skulle börja jobba vid 2.

Imorgon är det skola, taggar faktiskt sista veckan innan sommarlov! Kommer nog inte sakna så många i klassen, för dom jag skulle ha saknat kommer jag va med under lovet!:)
Men vill ändå inte ha sommarlov.. Jag är nog den enda på hela världen som inte vill ha sommarlov just nu.. Men det är för att efter lovet går inte andre på skolan längre.. Kommer sakna han så sjukt myckeeeee!!!!!!<3<3 men det är ju skönt med lov oxå, så jag vill men ändå inte!!
Aja, får göra det bästa av de! Kram


Kommentarer
Postat av: Emmalnlnlnlnlnlnlnlnlnllnln

TAGGA MIDSOMMAR!! mihhi puss<3<3<3

2012-06-03 @ 23:59:07
URL: http://emmaarbastivarlden.blogg.se, not

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0