blogg.se

okey.. det gick inte att logga in på blogg appen så jag vart lite orolig! Sen försökte jag logga in som vanligt på internet ist och det gick som tur va. Då stod det att jag hade anmält mig till att få testa blogg.ses nya bloggdesign eller nått sånt. Men jag har aldrig anmält mig till nått sånt? menmen! ändå nice för nu får jag bestämma om jag gillar det eller inte (a) Ska testa blogga via datorn några dagar för att testa det nya. Det går fortfarande inte att logga in på deras app så det var det första jag klagade på.
Det jag tycker är bra är att när man loggar in så kan man göra ett snabbinlägg. Det är där jag skriver just nu. Det är ju bra om man vill skriva lite snabbt.
Hoppas jag gillar det nya för annars kommer jag inte ha nån ork att blogg från blogg.se
Får se när ni alla andra får det nya, eller har alla redan fått det? lurar blogg.se mig? haha!
aja ni får ha det bra puss!
såhär det ser ut nu.

uppdate, läste på flera bloggar att dom oxå har fått så här. & det är inte bara jag som tycker det suger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0