Måndag

Idag på frisör lektionen fick vi höra en tråkig nyhet.. Johanna våran frisör lärare ska sluta, hon är verkligen den bästa läraren jag har haft!!
Hoppas hon kommer ha det bra i Göteborg, kommer sakna hon jätte mycke!!:( tror nog att alla i våran klass vill ha kvar henne eftersom några började grina..
Aja vi har annars haft en trevlig & mysig dag med klassen. Vi köpte lunch på subway o åt med alla i fri1 (frisör åk 1)
Sjukt tråkigt att sluta året såhär.. Men men hoppas på att vi får en bra lärare efter lovet, men vi alla tror redan vi vet vem vi ska ha.

Johanna klippte iaf mitt hår idag, sjukt nöjd!! Ville ba toppa lite för att få bort det nötta o nu är det borta.
Kan visa bild på det imorgon för jag har nyss duschat så har blött hår.

Idag var jag på stan för att köpa 2 saker, när jag skulle betala märkte jag att min plånbok var bort så jag fick panik.. Hade glömt den på skolan, så jag kunde inte betala! Vilken tur att jag har världens bästa pojkvän<3
Gick till skolan o som tur va så var den fortfarande kvar i frisörklassrummet!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vinn en valfri Ziperall :D

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

2012-06-06 @ 22:11:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0