Onsdag

Ligger i sängen i min Holland tröja och snackar med älsklingen & ser på film!
Har haft en rolig dag på jobbet idag med massa söta och roliga barn, inte så jobbigt att bara sitta där o hålla koll på dom o tjäna cash. det enda jobbiga är att jag börjar så tidigt och slutar sent. men men bara imorgon kvar sen lång helg. Som kommer vara awesome. Imorgon kommer Andre vid typ kl 5 sen på kvällen ska vi ut o grilla med underbart folk. Tidigt på Fredag ska vi fara till stugen där nästan hela släkten kommer att vara. Kommer nog uppdatera bloggen innan jag åker. Vi har inte så snabb internet i stugan så får se hur uppdateringen kommer vara i helgen. Eftersom inte appen på telefonen funkar heller.. Har skickat ett till meddelande för jag blir förbanad på den nys "designen" på blogg.se!!!! Vill att dom ska byta tillbaka! 
 
Ska vara lite social med älsklingen nu för det enda jag hör är att han sjunger och snackar med sig själv.. söt kille! ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0