sean banan

Självklart ska min dator vara jobbig.. Så ni får bara några bilder & 1 inlägg ikväll. Måste börja städa nu!!
 
Igår var jag med underbart folk o såg på Sean Banan som var i Holmsund. Sjukt att nån stor artist som han kom till Holmsund.. haha! men det var iaf en ones in a life time upplevelse.
 
Kvällen började med att jag hämtade Elina med moppen. Vi gick till storsjöhallen där Sean skulle va.
Vi träffade Philip & markus, senare träffade vi Gustav och några till. När Sean kom så gick jag markus philip och Elina längre fram så att vi skulle se nått och för att ta bättre bilder. Bilderna blev faktiskt bra. senare kom Pontus också. Vi 5 spendera kvälllen tsm med Sean Banan. 
Underbar kväll! <3
Här några bilder och ett klipp.
 
Dansarna och Sean banan! 
 
 
 
Man kan höra att jag & Elina är lika bra på sjunga som Sean.. haha! <3 Ljudet försvinner ett tag men det kommer tillbaka sen! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0