Fotboll, midsommar, flyga, jobb

Hellu! Ser på fotboll just nu Holland-Portugal, Holland kommer inte vinna menmen..
Idag flög jag andre mamma och min morbror i ett litet flygplan. Det var min student present till andre, han fick flyga oxå, haha! Vilken tur att min morbror satt där bredvid annars hade jag nog varit ganska nervös;)

Imorgon ska jag börja jobba, 2 veckor jobb på dagis, mys! Jag älskar barn så jag taggar!! På Fredag ät det midsommar, jag andre & familjen ska till stugan o va där med släkten och annat folk!

Nu är matchen slut, Holland förlorade med 2-1 så dom är ute ur EM. Vilken tur att det fanns några snygga killar man kunde kolla på..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0