2012-03-14

Idag hade jag skola från 8.25 till 16.35. men fick sluta 16.00 istället. Färgade maggans utväxt på lektionen. Sen har det väl inte hänt så mycke spännande.
Skulle egentligen träffa andre en stund efter skolan men han var tvungen att jobba längre så han kunde inte:( Men va på skolan ett tag efter jag hade slutat ändå. Hjälpte till lite med några saker. Fick man träna lite iaf:) kulkul!
Vid 5/ halv 6 gick jag till lägenheten som jag är i just nu. Vi kom hem för ett tag sen efter jag och brorsan har varit på Mc Donalds o käkat. Vi köpte läsk o popcorn till ikväll, sen blir det att sova ganska tidigt ikväll. Har för det första inte så  mycket att göra här i lägenheten och jag är trött. Måste ju va pigg imorgon på praktiken.

fin i håret osv.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0