21 mars

Hade sovmorgon imorse. Började kl 10 men for till skolan vid 9 för att va med andre ett tag. Jag hade ingen svenska drf hade jag sovmorgon. Vi hade matte, men efter 10 min hade läraren inte kommit än.. Så vi trodde att han inte skulle komma. Men han kom efter ett tag. Som tur va annars hade det varit ganska ovärt att komma till skolan;)
Sen hade vi lunch, sen engelska sen 2 timmars hål, sen svenska. Så har haft en lugn men lång dag:(
Efter skolan satt jag & andre kvar ett tag, sen gick vi till frasses för att äta. När jag hade ätit lite skulle jag smsa mamma för att säga att jag skulle gå till hennes jobb snart. Men då hittar jag inte telefonen. Jag är ganska mobil beroende;) så jag fick panik. Vi åt klart sen gick vi till skolan. Vi va där typ 17.03 och skolan stänger 17.00 så det sög ju. Men sen ringde vi några samtal o då kom Tony o öppna. Jag hade glömt min telefon på soffan vid entrén. Smart tjej.. Men aja tack vare bästa andre har jag nu tillbaka telefonen. Eftersom han ringde till Hasse sen till Björn som ringde till Tony;)
Aja, nu har jag lärt mig att hålla koll på telefonen ännu bättre, även fast jag aldrig har glömt min telefon nånstans^^

Just nu har jag på mig mys kläder och myser med katten framför tvn. Ser på the last song. Har nog sett den 100000000 gånger men aja;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0