Big brother

Tyckte förut att Annica i big brother skulle vinna allting men nu när jag har läst "nånting" tycker jag inte om henne längre.
Hon har tydligen en kille hemma? Dom är tom förlovad, har lägenhet och hund tsm?
För er som inte följer big brother så håller hon på med en annan kille i huset som heter Marcelo. Hon har sagt hela tiden att hon är singel men det har hon sagt så att ingen tar kontakt med hennes sambo, o det kan jag ju förstå. Men det jag inte kan förstå är hur hon kan göra så här mot han!?
ååå gillar inte dom som är otrogen!-.-

"Men jag hoppas att hon har sån ångest att de inte händer mer för ja kan förlåta mkt men inte hur mycket som helst folk tycker att ja ska glömma henne redan men de är ja inte redo att göra, för min kärlek till henne är för stor för de" - annicas kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0