Bussen

Kul att man va hur stressat som helst imorse. Skulle ta buss för mamma va tvungen att jobba tidigt idag. Bussen ska gå 20 över 7 från Konsum, o då är den hos mig kring halv. Mellan 10-15 över så skulle jag och Nils gå till bussen. (det tar ungefär 10 mil att gå dit) 20 över va vi nästan där så då trodde vi att det va ganska lugnt. Men nä bussen bestämde sig för att komma 10 min tidigare. Så vi missade förstärknings bussen. Men som tur va så kom andra bussen direkt efter. Så vi var tvungen att springa sista biten. Men aja vi hann iaf.
Sen va jag också stressat när jag skulle fixa mig. Jag vaknade vid halv 7, men jag orkade inte gå upp så 20 i gick jag o tog på mig kläder o så. Sen kolla jag på klockan o då va den 5 i. Jag hade inte sminkat mig lr ätit nått. Så för första gången i hela mitt liv typ, har jag lyckas sminka mig på 5 min. Nytt rekord?;)
Jag börjar 9 så åkte Holmsund bussen enda in till stan. O nu sitter jag på strömpilen bussen från stan. Jag kommer va framme vid halv 9 så jag ska förbi Ica maxi för att köpa lunch. O kanske frukost? Om jag hittar något.

Fin bild osv! Men bjuder på den ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0