Dag 4 – Min familj

Vi har egentligen inte så många familjbilder. Så tänkte berätta istället:)
Min familj består av mamma, pappa och 4 äldre syskon. 1 bror som bor hemma, 2 bröder som bor kvar i holland och 1 syster som också bor kvar i holland. Egentligen så vet jag inte riktigt om man kan räkna med dom 3 som bor i holland som familj. För dom är ganska mycket äldre än mig, jag har aldrig bott med dom och vi har inte samma mamma. Men ändå så tycker jag att syskon räknas som familj så dom får va med i inlägget ändå. Jag har bra kontakt med 2 st och med dom andra 2 har jag inte så bra kontakt. Min brorsa som bor hemma har jag ju såklart bäst kontakt med, sen har jag en bror som jag ser ganska ofta. Ibland kommer han till sverige, annars så träffar jag han när jag är i Holland.
Han ska gifta sig iår så det kommer bli kul!
Min syra hade jag jätte bra kontakt med för ut tills jag ungefär va 10 år. Vi slutade ses av personliga aledningar. Sen är det 1 bror kvar, han har jag aldrig träffat. Eller jag har träffat han 1 gång, det kanske var 5 min. Jag & pappa stog i en kö och då stog han framför oss. Anledningen till att jag "aldrig" har träffat honom tänker jag inte skriva på bloggen. Det är jobbigt att prata/skriva om sen är det privata/personliga anledningar.

Kram!


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hur väl känner du egentligen människorna runt omkring dig? Jag slår vad om att några av de människorna du träffar varje dag och tror att du känner har mörka hemligheter som de skyddar med sina liv. Jag vet, för jag har själv varit där. I min blogg skriver jag anonymt om de övergrepp, misshandel och mordhot som jag utsattes för under fem års tid - med målet att nå ut till andra som inte vågar berätta.



Hittills har jag fått kontakt med ett tiotal tjejer i samma situation som jag, men jag är övertygad om att det finns fler. Jag vill skapa en känsla av att man inte är ensam, eftersom jag själv känt så otroligt många gånger. Hjälp mig att sprida min blogg, tillsammans kan vi göra skillnad. ♡

2012-03-31 @ 08:01:24
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0