Fullt upp

Hello!:)
Har inte skrivit så mycket sen skolan började igen men haft ganska fullt upp.
Igår gjorde i för sig inte så mycke men idag har jag haft fullt upp och kommer ha det 2 dagar framöver. Idag hade jag skola från 12.15 till 15.00 andre missade bussen 2 gånger så han tog 14.35 bussen så att han kunde va med mig tills kl 17.00. Mamma slutade jobba då så jag åkte hem med henne.
Andre missa bussen 3 gånger idag btw.
Men iaf, när jag kom hem så skynda jag mig o åt. Sen for jag till gymmet och gymmade med Josefin. Har köpt gym kort nu iaf. Ska gymma med Josefin 3 gånger i veckan i 3 månader. Beach 2012 here we come!;)
Sen imorgon har jag skola till halv 5 då kommer andre till skolan o får se vad vi ska göra. Ska iaf sova i stan imorgon istället för idag!
Sen på torsdag jobbar jag tills kl 18.00 sen ska jag gymma typ en timme.
Så har fullt upp! Men det känns bra!
Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0