Hårizont, dag ?

Har lunch, Ofc! Åt nyss nått o ska snart gå ner o jobba igen:)
Trodde jag skulle sluta tidigt idag men ska jobba till 5 ändå:)
Har som vanligt gjort lite små saker. Men har börjat blanda lite mer färg nu o så. Kul att man får träna på det Iaf! Ska klippa Elina i helgen lr nästa vecka på Salongen får se. As bra att man kan träna lite ju!:D
Ikväll skulle jag egentligen gymma sen hitta på nåt med nån. Men jossan kunde inte pga skada:( så ska kanske hitta på nåt med andre ikväll lr Rebecca lr så:)

ååååååhhhh isen smälter!!!!!:D:D<33 det gillas!!


Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 13:37:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0