Lägenhet

Vi har nyss varit på Ikea. Vi va där i typ 3 timmar.. För vi kollade för massa saker till lägenheten som vi har köpt.
När jag ändå pratar om lägenheten så har jag egentligen inte skrivit så mycke om det på bloggen. Men det kanske är kul att följa renoveringen eller?
Men iaf så ska vi ju renovera om nästan allting. Det är en 5a så det är ganska mycke vi ska göra.
Vi har nu målat nästan allting och köket blev klar vecka 9. Men eftersom vi har varit borta vecka 10 så har vi inte sett hur köket har blivit än. Vi har tagit bort 1 väg så att man kan se hela vardagsrummet när man laggar mat. Kommer bli skit snyggt! Nu ska vi måla klart allt sen golvet sen möbler. Längtar tills allt är klart!
Jag ska sova där imorgon så det blir spännande att få se köket.
Kan lägga upp massa bilder på lägenheten sen när jag har tillgång till en dator:)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0