På väg hem

Då är man på väg hem. Förutom magsjukan så har det varit en skön vecka i fjällen. Det var verkligen skönt att komma bort ett tag. Men saknar alla hemma i Umeå så det blir skönt att komma hem oxå!:)
Idre fjäll är typ nästan som ett 3e hem för mig, (holland 2a, holmsund 1a) så kommer inte sakna det;) vi ska ju troligen hit på sommarn oxå så:)

Vi ska stanna på ikea o gå runt där. Jag gjorde om mitt rum i somras. Men det är fortfarande inte helt klart så ska kolla på lite idéer :) men tror redan att jag vet hur jag vill ha det;) nu ska mamma och pappa bara gå med på det^^
Uppdaterar mer senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Tjena tjena! Vem höll du på i melodifestivalen?:)

2012-03-11 @ 10:22:20
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

2012-03-11 @ 16:51:51
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0