Sjuk

Jahapp då har jag oxå blivit sjuk:( det var nog den värsta natten på länge. Vaknade typ 5 gånger o jaa.. Så idag blir det ingen slalom för mig! Känner mig mycket bättre än igår kväll, så hoppas jag mår bra imorgon!:)
Vill inte va sjuk på lovet:(
Vi är 13 st här i huset och 10 av dom har varit lr är sjuka. Men om jag hörde rätt så har Sonja och Annelie oxå blivit sjuka så Isf är det bara Oscar som inte har varit sjuk. Får hoppas att han är frisk resten av veckan!:)
Idag ska jag ba slappa framför tvn, kanske lämnar soffan för en promenad men får se hur jag känner mig. Blev jätte sugen på glass hehe:]
Hare bra! Kram<3


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-08 @ 10:33:39
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0