Storsjöhallen

Känner mig väldigt duktig som har varit på gymmet nyss. Egentligen skulle vi gymma tisdag torsdag & fredag, men Josefin skulle inte va med på hennes innebandy träning så vi for till gymet idag oxå. Har varit sugen på pizza hela dagen, så ska försöka att inte be mamma köpa pizza haha;)
Men min underbara mamma fyller år idag så det kanske blir nånting onyttigt ändå? Hehe aja ser ju;)
Väntar på skjuts nu iaf, ska ta en lång dusch när jag kommer hem, sen blir det nog middag sen ska jag ba ta det lugnt. Får se om det dyker upp ett till inlägg, men tycker jag har varit så bra på att uppdatera så ska försöka fortsätta med det!:) kom gärna med förslag om saker jag kan skriva om! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0