Torsdag, fredag, praktik

Hat inte bloggar på ett tag men tänkte ta allt i ett inlägg nu. Känns som att det kommer bli världens längsta inlägg men men.
På torsdag va jag ju som sagt på skolan, jag och Rebecca B hade "kunder" hela dagen. Först snagga jag Björn (våran rektor) sen tunna jag ur Martins (lärare) hår & jag färgade Josefins hår. Lyckat dag enligt mig!
Sen på Fredag hade vi oxå "kunder". Klippte någon lärare som jag inte vet namnet på, sen klippte jag mattias (rektor) och sen hjälpte jag Rebecca med att färga Roberts hår. Lyckat dag igen. Vi har inte haft en lärare på 2 dagar men tycker vi har varit duktiga ändå, eller hur?;)

Nu till anledningen varför jag va på skolan, ja nu är det så att jag inte ha en praktik plats längre. Jag har missköt mig så dom kika mig. Nä jag skoja!;)
Nä men dom har inte tid för mig längre. Jag tänker inte ta upp allting på bloggen. Men jag är iaf inte kikat där ifrån för att jag har gjort nånting fel eller för att jag är en dålig frisör, så ni behöver inte tro det!
Aja lite synd bara att jag inte har en praktik plats, men jag ska inte låta det här förstöra min utbildning!
Hare bäst sötisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0