Fredagsmys..

Ligger i sängen just nu, har så sjukt jävla tråkigt!!
Allt jag hade planerat blev inget av, så det blir att ligga i sängen o se på film lr nått.
Hade tänkt gå ut o träna innan jag ser på film. Men får se om jag orkar det.
Imorgon kommer André hit, får se vad vi hittar på.
På söndag ska jag till min morbror där hela släkten kommer va. Mys!

Idag på praktiken fick jag göra lite ordning i deras hyllor o så där, sen rullade jag några permanent. Sen efter det hade jag min första kund på salongen. Hon skulle färga utväxten och hon fick en extra lång behandling, med massage o allt (när jag skulle tvätta hennes hår) hon var nöjd, så hon ska komma tillbaka fler gången för att få en behandling av mig (utan att färga o sådär)

Bild på permanenten, det är nog världens fullaste permanent, men who cares haha!
Bjuder på en fin.. Bild på mig oxå. Orkar inte ta fina bilder till bloggen, vem bryr sig liksom?;)


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, några planer för helgen? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!



PS: var gärna med på min tävling också! http://jaasses.webblogg.se/2012/may/helgens-blogg.html#comment (direkt länk)

2012-05-11 @ 22:50:04
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0