Handledarkurs

Sitter på bussen på väg hem nu. Har varit på en handledarekurs på körskolan. (kurs för att få övning köra)
Sjukt drygt att sitta där i 3-4 timmar o lyssna på nån som snackar. Men nu har jag gjort det iaf!
Ska ba göra syntestet sen får jag äntligen övning köra. Jag som har varit 16 ett tag haha!
Skulle egentligen följa med andre till hans innebandy träning, men kursen va inte klar då dom (han & hans brorsa) skulle hämta mig. Så jag åker hem o följer med en annan gång ist.
Köpte en red bull nyss för att bli lite piggare iaf, kommer typ somna på bussen haha!
Imorgon ska jag på praktik så ska lägga mig när jag kommer hem.
Kram!

Fin bild.. Orkar inte va fin just nu haha'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0