Dag 14 - Berätta om din familj

Jag har en mamma pappa och 4 syskon. ingen bor hemma så jag är den enda som bor kvar hemma. 
Min brorsa som är 19 har nyss flyttat hem ifrån. Typ i sommras. Mina andra syskon har jag aldrig bott med. 
Jag och nils (19 år) har samma mamma & pappa, men våra andra syskon har bara samma pappa. 
min äldsta brorsa har jag aldrig träffat, varför tänker jag inte ta på bloggen. 
Min nästa yngsta brorsa träffar jag väldigt ofta. Han bor kvar i Holland men varje gång jag är i Holland så ses vi. Det var han som gifte sig i Turkiet i sommras. 
Sen har jag en syster som jag träffade jätte ofta när jag var liten, men när jag typ fyllde 10 (eller nått) så träffade jag henne aldrig. Men nu i sommras (på bröllopet) så träffade jag henne igen. Vi hade inte sett varandra på 6 år. Så ganska mycket hade förändrats. Men det var kul att jag fick träffa henne igen. Hon har 4 barn, men tyvärr så har jag inte träffat dom än. Hon fick alla under dom 6 åren vi inte träffades. 
Min äldsta brorsa har 2 barn. Men dom har jag inte heller träffat eftersom jag aldrig har träffat min brorsa. Han va inte på bröllopet. 
 
hittar inga bilder så ni får bara 1. 
pappa, sandor (han som gifte sig) och Nils (19 år)
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Wikström

Hej sötis! Nu har jag en designtävling på min blogg, deltar du har du alltså chansen att vinna en avancerad bloggdesign gjort precis som du vill ha den!

Hur enkelt som helst. Läs mer och delta här: http://fannywikstrm.blogg.se/2012/november/vinn-en-design.html#comment

2012-11-22 @ 20:34:58
URL: http://fannywikstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0