Hello

Hello, vaknade nyss är så trött!
Åh vad skönt. Mamma skulle va på jobbet kvart i 9, och jag börjar 9. Så jag skulle åka in till stan med mamma sen ta bussen tillbaka till Holmsund. Då slipper jag stå o vänta utanför salongen.
Men nu ringde dom på mammas jobb o sa att det inte behövdes längre. mamma skjutsa mig vid 9 sen ist.
Skönt att jag typ har 1.5 timme på mig att göra mig klar!

Praktik idag iaf. Får se vad jag ska göra. Ska iaf boka en klipp & färg tid innan jul. Ska ta bort det bruna i håret.
Eftersom vi la en färg först sen vart det för ljust så vi la en toning på det (vågade inte färga det mörkare) så har nu toningen försvunnit. Så färgen är jätte ful nu.. Jag trivs bra i det men jag känner att jag vill va blond ist.
Så the Brown ska bort!
Pussx

På bilden ser ni att det bruna typ inte syns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0