hundra frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? André

3. Hur lång är du? 173 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Home alone

5. Vem ringde du senast? André

6. Vem ringde dig senast? Nils

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? iknow

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? idag

11. Vilken ögonfärg har du? ljus blå

12. När vaknade du i dag? 12

13. Vilken är din favoritjulsång? all i want for christmas  

14. Vilken är din favoritplats? sängen

15. Vilken plats föredrar du minst? ett mörkt ställe med clowner

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett hus, med familj

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? emmas haka 

19. Hur stor är din säng? 120 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar dator 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? sovtröja

22. Hur många kuddar har du i sängen? typ 8 :] Men sover  bara med 2

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? En stad i holland (haag) & umeå, holmsund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sockar

26. Är du social?  med mina vänner ja

27. Vilken är din favoritglass?  piggelin, B & J

28. Vilken är din favoritefterrätt? CHEESECAKE

29. Tycker du om kinamat? JAAA

30. Tycker du om kaffe? Usch nejjjjjjjj!!

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? oftast höger

33. Kan du spela poker? nej fyfan

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, men bara med min pojkvän 

35. Är du en beroendemänniska? ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yesbox

37. Vill du ha barn?  JA

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & flytande Holländska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp, duktig som jag är

40. Föredrar du havet eller en bassäng? BASSÄNG, jag hatar att bada i samma vatten som fiskar

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder

42. Äger du dyrbara smycken? yes

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? svampbob fyrkant

44. Kan du rulla med tungan? ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Malin Johansson & Fina Hedberg & Emma Lind Nabb

46. Sover du med gosedjur?  Räknas min pojkvän?

47. Vad har du för ringsignal? The tipical iphone tone

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? yes tror jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Emma Lind nabbs hår

50. Flirtar du mycket? med min pojkvän

51. Kan du byta olja på bilen? jag & bilar går inte ihop

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ja för jag gick förfort

53. Vilken var den senaste boken du läste?  Jag läser inga böcker hejdå

54. Läser du dagstidningen? nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? no

56. Dansar du i bilen? wtf?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIX fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hej

59. När var du i kyrkan senast?  det var måååånga år sen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? kjell

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 vecka? 2? 3? ingen aning

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? André Forsgren

63. Vad lyssnar du på just nu? malin 

64. Har du varit med i tidningen? Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit? Sniglar? fast det va as gott

66. Vem såg dig naken senast? gud

67. Vad är det för färg på din tandborste? vad tror du? PINK!

68. Hur imponerar man på dig? köper nånting rosa, köper nånting överhuvudtaget. ja nått sånt

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? andre forsgren 

70. Har du någon piercing? ja

71. Din största vinst? livet

72. Civilstånd? upptagen

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook  

74. Är du fåfäng? 

75. Ångrar du någonting du gjort? man ska inte ångra nåttt hejdå

76. Hur gammal är din pappa? 66 kanske?

77. Vilket är ditt drömjobb? frisör

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Shoppa för 1 miljon

79. Vad har du haft för husdjur? 2 Kaniner, hamster och en katt

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Det värsta som finns är clowner
2. Jag & Andre hade våran 9 månaders dag i förrgår
3. Iställer för att få 1000kr i månaden så får jag 125 kr i veckan, sen går 500 kr till mitt sparkonto varje månad. 
Om jag får 1000kr på en gång så är dom borta efter 2 dagar. Så därför min mamma nu gör så att jag får 125kr i veckan. Man känner sig ganska pank! hahah! 

81. Svär du ofta? Typ, Kanske, vet inte

82. Sverige när det är som bäst? en varm sommardag, på stranden men kompisar o grillar, äter godis chips osv. snackar o har det mysigt!

83. Kan du åka slalom? Ja, har åkt sen jag föddes typ

84. Vad har du ätit i dag? macka, bullar, chips, godis, ska snart äta typ spaghetti

85. Vad har du för utbildning? Håller på med frisör på gymnasiet

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ingen! är mest nöjd över mina ögon men vet inte om det räknas som kroppsdel?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? magen

88. Vilken är din bästa egenskap? don't know

89. Vilken är din sämsta egenskap? don't know

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ....

91. Saknar du något? JA

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?  Min födelsedag, JAA. Andras skiter jag i. Hahha nä men jag tycker det ändå är viktigt att fira födelsedagar. Tycker man ska få all uppmärksamhet iaf 1 gång om året haha! :p

95. Har du varit gift eller förlovad? No! 

96. Vad ska du göra i helgen? Vet inte än, lär vara men Andre och mina kompisar. Kanske ska fira min brorsa som fyller år

97. Vad är det knasigaste du gjort? vet inte

98. Vad har du för laster? ?

99. Vem är din förebild? vet inte

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå o kissa, sen laga mat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0