måndag

Idag har jag haft 2 kunder på skolan, klippte min brorsa och färgade Rebeccas hår. Hann inte göra klart hela håret på Rebecca för min andra lektion började, men min lärare tog över.
Imorse efter första lektionen så gick min sko sönder.. Eller ja halva sulan lossnade.. Bra där Elin, ingen aning hur jag lyckades! Men iaf så fick jag panik för jag ville inte gå runt sådär, så jag ringde mamma o fråga om hon kunde hämta ett par skor hemma. Men brorsan hade lånat bilen så det gick inte.. Men det va ganska bra det, för jag gick o köpte 2 par skor när jag hade hål, fick pengar av mamma.
Världens bästa mamma som räddar mig hihii! Glömde ta bilder på skorna o ligger i sängen nu, så jag visar dom imorgon.

Efter skolan så gick jag o andre o fikade på nån mysig café, minns inte vad den hette.
Där satt vi o fika och snackade i typ en timme, han är så underbar!

Imorgon fyller brorsan år så då ska vi fira han. Mamma jobbar till halv 5 så vi lär äta tårta nångång då o sen äta ute på kvällen. Får se om André följer med o äter tårta, lär ju ändå träffa han efter skolan så!
Men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera.. Har varit sämst den senaste tiden!
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0