Uppdatering

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade sist. Så tänkte uppdatera om dom senaste dagarna.

Dom sista dagarna spenderade jag med pojken min. Vi köpte massa göda o sen såg vi bara på film hela helgen. Mys!
I söndags åkte jag hem vid 2, sen for jag och mamma o hälsa på min nya kusin som är typ 2 veckor gammal. Söt! Sen åkte vi till Vindeln för att tända ett ljus till mormor, saknar dig mormor, snart 5 år sen!<3<3

Igår började skolan igen, tråkigt som vanligt! Hann inte träffa André igår efter skolan och idag hann jag bara träffa han i 20 min typ. Saknar han!:(<3
Idag gick jag till mammas jobb för jag skulle hälsa på en hund.
När jag var liten så var vi o hälsade på några vi känner här i Sverige. (Min mammas bästa vän) hennes mans föräldrar har den där hunden (Jalla).
Jalla sprang alltid efter mig o vi lekte tillsammans o så ja ni fattar, jag älskade den där hunden helt enkelt!
Men har inte träffat hon på fleraaaa år! Så idag var hon på mammas jobb så då gick jag o träffa hon.
Hon är 12 år nu så hon är gammal och sliten, men hon är så söt! Hon kände inte igen mig men det förstår man ju haha! Så söt!!

Imorgon blir jag stylad av 1orna på våran skola, kulkul!
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0