17 år

jahapp, då är man 17 år nudå. Har fått förfrågan om att blogga om/ visa vad jag har fått. Så tänkte göra det nu.
 
Tack för alla gratulationer iaf! och alla presenter jag har fått <3 1 år kvar sen är jag 18. tagga! Det här året kommer nog bli bäst! ska flytta hemifrån, krogen (när jag fyller 18), osv, tagga! 
 
Från, Älsklingen. Får välja en vinterjacka för 4000 kr 
400 kr 
 
2 skålar som jag inte ska använda tills jag flyttar hemifrån. Ska flytta nästa sommar så ska börja spara saker.
 
en nalle, smycken och snodar
 
en bok som är fylld med bilder och memories från mina älskade Rebecca & Elina
 
En massage sak
 
sockar som man värmer i mikron 
 
sköna vantar till vintern och örhängen
 
2 tidningar
 
2 presentkort på Media Markt
 
en parfym
 

Kommentarer
Postat av: MALIN- fick en blodpropp

hej sötis! läget? :D

2012-10-09 @ 10:53:41
URL: http://mavalina.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0