Bussen

Sitter på bussen nu på väg till stan. Älskling ska tatuera sig så fick ledigt nu på förmiddag för att följa med han.
Efter det ska vi äta lunch nånstans sen ska jag till skolan. Vi ska planera massa saker till Umeå fashion week, så det kommer bli nice. Klockan 3 så kommer min modell så att vi kan kolla på hennes hår om det är för kort eller inte.
Men tror nog att det går att göra nått med hennes hår. Men ska kolla på det bara ifall att. Kanske testar nån frisyr, får se.
Vi kommer inte ha varsin modell, vi alla kommer hjälpas åt. Men jag har fixat 1 modell av 6.

Å är faktiskt sjukt taggad! Det enda som är jobbigt är att jag måste va på skolan halv 8 på morgonen. Men aja bara att bita ihop.
Egentligen skulle jag sova hos André men det går inga bussar så tidigt på morgonen på en lördag. Så då tänkte jag att han kunde få sova hos mig men han orkar inte kliva upp så tidigt. Så visste inte hur vi skulle lösa det. Men brorsan sa att han skulle va borta i helgen så jag får "låna" hans lägenhet o helgen. Sjukt skönt! Då kan jag sova lite längre, får sova med andre & jag är redan i stan. (Lägenheten är ju mitt i stan) sen är det ju aldrig fel att ha en lägenhet för mig själv & André.
Jag skulle egentligen på bio med ett gäng. Men det får i skjuta upp för jag kommer nog inte orka det! Hihii

Men nu blev de här inlägget allt för lång.
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0