Ledig

Kom till André igår vid 22.00 vi somnade typ vid 23.00
Jag är ledig idag men det är inte André. Han åkte till jobbet tidigt imorse o jag är ensam hemma hos han nu. Ingen är hemma förutom hundarna (tror jag)
Så jag sitter på hans säng o kollar igenom telefonen. Skulle äta frukost men dom hade Inge mackor sen skulle jag starta tvn men den funkade inte. Så ja.. Ska snart börja sminka mig sen kl 12 går bussen till stan. Kl 13 har jag ett möte som 1 av varje klass skulle gå på, så jag kan va snäll o göra det på min lediga dag.
Men ska ändå till skolan vid 3 så. Har en kund då. Jag blir nog klar med henne vid kl 5 sen ska jag ta halv 7 bussen till Norrmjöle, äta middag sen tillbaka till stan.
Nu låter Andres hund för han vill ha uppmärksamhet. Bloggar mer senare! Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0