Lunch

Är hemma o äter lunch nu, väntar tills mina mackor är klar sen ska jag äta o se film. Som jag alltid gör på lunchen.
Vet inte till när jag jobbar idag men får se. Har fått klippa topparna på min handledare idag och sen har jag ba suttit o läst i en bok. Ska fortsätta med det efter lunch. Måste kunna det tills nästa vecka så ska plugga plugga plugga.
Efter det så ska jag hemma o fräscha till mig, äta middag o sen ska jag till stan för att möta Malin och Jimmy sen ska vi på bio.
Älskling ska på krogen ikväll, så kanske ska träffa han en tväris.
Men ska Iaf till han imorgon bitti så. Hoppas han inte är bakis..
oj nu koka vattnet över (kokar ägg) så måste springa dit nu.
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0