Måndag

Måndag = en ny vecka.
Startar denna vecka med bra nyheter på skolan.
Förra veckan så blev vi av med våran frisör lärare.. Skrev ju att min skola suger, men har inte sagt mer än så för ville först veta hur det skulle bli osv.
Imorse hade vi iaf ett möte med våran rektor om hur det skulle bli och varför våran frisör lärare sa upp sig.
Sen sa rektorn att han har jobbat hela helgen och hittat en ny lärare.
Hittills verkar hon jätte bra, så hoppas det fortsätter så. Hon ska nämligen jobba till höstlovet sen får vi (alla i frisör) säga vad vi tycker om henne. Sen får vi se om hon är kvar eller inte.

Vi har egentligen make up på Måndagar men hon som vi har nu har ingen make up utbildning så dom letar efter en make up lärare.
Så om det är nån som är make up utbildat, intresserad och söker jobb så är det bara att höra av sig;)

Sen så ska vi nu börja ta emot kunder på skolan och ta betald för det.
Vi ska på en klassresa i 3an så vi behöver spara ihop pengar.
Så dom som är intresserade av att klippa eller färga sig får gärna höra av sig till mig på min Facebook (Elin hendriks) eller min mail ([email protected])
Klippning kostar 250kr och färgning 450kr

Så sammanfattat så söker jag kunder som vill färga och/eller klippa sig.
Och vi behöver en make up lärare;)
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0