Punkt.

Har inte haft så mycket tid till att blogga så därför det har varit sämst..
Sen när jag väl skulle blogga så funkade inte blogg appen.. O jag har som sagt inte haft mycke tid, så kunde inte sätta mig vid datorn heller.
Men har iaf spenderat dom senaste dagarna med mina saknade brudar Elina & Rebecca. Sen såklart André.
Helgen är nog redan planerat men får se om det blir lite ändringar. På fredag ska jag iaf till fortet med André, Jimmy och Malin. Kulkul!
Men nu bloggar jag från telefonen på vanliga internet, så ska sluta skriva nu för hatar att skriva på blogg.se på telefonen (förutom appen)
Så hejdå! Blir ingen bild för det går typ inte.. Pussx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0