Sunday

Andre sitter vid datorn o spelar och jag ser på Jwoww&snooki eller vad det heter.
Imorse var jag och André hos mig sen vid 12 åkte vi till hörnefors för andre skulle jobba. Det tog typ 1 timme sen åkte vi till Norrmjöle där andre bor.
Efter maten gick vi en promenad och efter det så klippte jag Andres mamma.
Fixade även Andres tv för jag vill se på Jersey Shore ikv, det är ju andra avsnittet på den nya och sista säsongen. Å kommer sakna det!!:(
Tur att Jwoww&snooki har ett eget program och dj pauly har också ett eget. Så då får man väl följa det ist då.

Men nu börjar det igen efter det har varit reklam.
Imorgon ska jag iaf va hos andre medans han är o jobbar. Kommer nog se klart One Tree Hill säsong 8 sen kanske börja på the OC säsong 1?;)
Uppdaterar nog med imorgon! Pussx

Bild från förra vintern, saknar inte vintern alls! Förutom Jul! Jag älskar jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0