••

Är på väg hem nu. Köpte en varmchoklad under tiden jag vänta på André.
Skulle egentligen kanske till André ikv, först äta ute sen sova hos han. Men så blev det inte.
Helgen är inte planerat heller. Får ta dagarna som dom kommer.
Gillar inte när min helg inte är planerat. Men kan inte planera nånting än för måste få svar från nån först.
Men aja får väl se. Nästa helg fyller jag år, så den helgen är planerat! Eller inte helt, men nästan.
Blir nog bra!
Kanske uppdaterar mer ikväll, får se om jag orkar ;p
Pussx


Kommentarer
Postat av: SAGA NILSSON

Sjuuukt fin blogg! ♥

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar också! :)

2012-09-27 @ 14:02:33
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0