:;

Har inte gjort så mycke så har inte haft så mycket att blogga om idag. Men tänkte göra ett inlägg iaf.
Vi vaknade flera gånger imorse men tillslut gick jag upp vid halv 12. Väckte älskling, som btw va omöjlig att få upp. Sen gick vi o åt frukost. Sen dess har vi inte gjort så mycke. Har nyss kört bilspel, haha! Nu spelar älsklingen och snart ska jag äntligen få min massage som han egentligen skulle ge mig igår.
Har så sjukt ont i ryggen och har haft det dom senaste veckorna. Hoppas det gå över snart!
Typ det vi har gjort idag, får se vad vi gör ikv. Lär nog bli film och mys!
Uppdaterar mer senare.

Ni får en ful bil bara för att göra inlägget lite "roligare". Inlägg blir så tråkiga utan bild!
Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0