bilder turkiet sommar 2012

Nu har jag äntligen tagit mig tid att sätta mig framför datorn och kolla igenom alla bilder från Turkiet.
Så nu får ni äntligen se bilderna!
 
Istanbul
Första kvällen åt vi på en restaurang. Jag fick blommor av han som jobbade där.
Andra kvällen åt vi på samma restaurang. Men jag fick en ljusstacke istället.
Mina föräldrar åt en "typisk turkisk måltid" dom har mat i en typ av kruka, sen bränner dom krukan. Sen slår dom bort en bit av krukan. nått sånt ;)
 
Lite blandade bilder från Istanbul.

Man ser gula taxi bilar verkligen överallt!

Massa katter också!


Ankara
Dagen innan bröllopet låg vi vid poolen hela dagen. Så skönt!


Sen var det dags för bröllop!

Jag hade det väldigt kul i Turkiet, bara synd att turkiet egentligen inte har så mycke att bju på. Man hade typ sett allt på 2 dagar. Så en vecka var lagomt länge. pussx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0