Blablabla

Börjar 1 imorgon men ska snart gå o lägga mig eftersom jag har varit så trött den här veckan. På skolan gör det inget om man är trött men på praktiken måste man skärpa sig och hänga med, inte sova. Haha!
Jobbar från 13.00 till 20.00 imorgon sen ska Sofie klippa & färga mitt hår. Aaahh är så taggad! Ska klippa bort set nötta (om det inte är allt för mycke) sen färga det, älskar min hårfärg som jag har nu och jag kommer säkert sakna det. Men Vafan jag har haft det i många år nu, så nu blir det ändring på det! Men vet dock inte vad det blir än men får se.
Ni lär få veta imorgon;)
Tänkte faktiskt inte sova jätte länge imorgon. Ska nog upp vis 9/10 sen ba ta det lugnt sen städa min walk in closet & rum. För som det ser ut nu..
Typ alla min kläder ligger utsprida på hela nedervåningen.
Brorsan har flyttat hemifrån så jag har typ en hel våning för mig själv. Eller iaf min garderob mitt rum & mitt eget badrum!! Det är omöjligt att ha kläderna i bara ett rum när jag har 3.. Men aja. Har t.o.m. Kvar en väska från i somras som det fortfarande ligger kvar kläder i. Åh! Skärpning nu!

Helgen är planerat så nu är det bara att vänta tills på Fredag. Skriver planerna i ett annat inlägg imorgon för de här inlägget börjar bli för långt!
Ska lägga mig & se en film och käka kladdkaka nu. Puss Godnatt<3

Det kanske syns att jag ville bli frisör när jag va liten?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0