hoodie, junkyard.se

Vill köpa/beställa en stor tröja, sjukt skönt nu när vintern är på väg.
Jeans, en stor tjock kofta och uggs, åh mys! Det enda positiva med vintern är att man kan ha mysiga kläder, skor osv. Mysa ner sig under massa filtar med pojken man älskar, se på en film med massa ljus. åh gud vad mysigt!!

Kollade på några hemsidor imorse och hittade den här tröjan.

 
i'm in love. Haha!
Om jag ska beställa den så kommer jag nog beställa både M & L sen skicka tillbaka den jag inte vill ha. 
Vill ju att den ska va stor men L kanske blir som ett tält på mig, måste ju kunna ha den till skolan också, inte bara hemma. 
 
Finns en likadan till killar fast då är det en kill model såklart, sen är den svart & grå (tror jag) istället för rosa. Om nån undrar. 
pussx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0