Onsdag

 
Skrev i förra inlägget att jag hade pratar med therese (frisör lärare) idag angående en sak.
Jag brukade va på praktik på Onsdagar. Men nu ska jag vara på skolan på Onsdagar ett tag framöver. 
Varför jag ska vara det är för att jag vill. 
Nu ska jag vara ärlig och säga att jag inte tycker min skola är så bra.
Första året har varit ett bra år. 
Våran första lärare va inte på skolan så ofta, sen fick vi en annan i 1 vecka, sen fick vi Johanna som va den bästa läraren. Men hon va tyvärr tvungen att sluta. nu har vi Therese. 
Eftersom vi har bytt lärare hela tiden under ettan så känns det nu som att vi ligger efter. 
Vi har dessutom bara 2 timmar frisör varje vecka. Så jag bestämde mig fär att vara på skolan på Onsdag så att iaf jag hinner ikapp lite mer. Får se hur det kommer gå, men ska iaf vara på skolan på Onsdagar nu några veckor framöver, får se hur länge. 
Det jag ville berätta. 
pussx 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner mig stolt över att du tar saker i egna händer och ordnar det som Du vill ha det. Hoppas bara att skolan ser till att du får den undervisning som du vill ha (och har rätt till).

2012-09-25 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0