Pretty little liars

Har nyss ätit pizza o nu ser jag på pretty little liars. säsong 3 har börjat så måste se det!:D
Igår kväll åt vi som sagt middag sen såg vi en film på bio. Vi kom hem vid 12. Då la vi oss i sängen och såg en till film "the winning season" den va helt okej!
Sen sov vi efter det<3
Idag vaknade vi vid halv 12 sen har vi ba suttit hemma o tagit det lugnt.
Vid halv 3 åkte älsklingen hem o jag satte mig vid datorn för att kolla igenom alla bilder från Turkey.
Mer än det har jag inte gjort.

Imorgon är det skola igen, som tur är så har jag det inte så jobbigt i skolan;)
Har typ inga lektioner. Imorgon har jag frisör från 8.30 till 9.40 sen hål till 13.00 sen två lektioner till. 16.15 slutar jag för dagen. Då ska jag följa med älskling till nån affär för att köpa en klocka och jag ska kolla på en jacka som jag önskar mig i födelsedagspresent.
Ha det bäst, Pussx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0